Naše usluge

Najčešće postavljana pitanja i odgovori

Pitanje ili zahtev - pomoć je uvek nadohvat ruke.

Kontaktiraj s IKEA Kontakt centrom ili pronađi odgovor na našoj internet stranici.

IKEA je predana ideji da do 2030. godine postane kompanija koja u potpunosti deluje u skladu s kružnom ekonomijom. U skladu s tom strategijom, pokrećemo inicijative usmerene tome da proizvodima koji spadaju u naše poslovno područje omogućimo što duži vek trajanja. Takođe, u svom poslovanju želimo biti društveno odgovorni – stoga, kad god je to moguće, sklapamo partnerstva s predanim nevladinim organizacijama i neprofitnim organizacijama čije je delovanje usklađeno s našim ciljem te koji ispunjavaju naše zahteve u pogledu zaštite okoline i ponašanja u toj kompaniji.

Idi na internet stranicu kompanije IKEA i potraži našu strategiju Ljudi i Pozitivna energija za planetu (link je dostupn u uzglavlju).

Idi na njenu internet stranicu i potraži informacije koje su dostupne u uzglavlju.

Možeš podneti zahtev za doniranje nameštaja i uređaja koji ti više ne trebaju ili koje ne možeš da zadržiš, a koji se mogu ponovo upotrebiti. Možeš podneti zahtev da pokupimo nešto (samo nameštaj, ali ne i uređaje) što je moguće reciklirati ili možeš zahtevati da pokupimo stvari koje moraju završiti na deponiji.

Jasno ti je da prikupljanje ima svoju cenu. Stoga zatraži smislenu donaciju poput kompleta stolica, a ne samo jedne stolice ili njih dve – naravno, osim ako je stolica samo pridružena većoj donaciji.

Obično da, nema ograničenja za tvoju donaciju sve dok nam je dopušteno rukovanje i prevoz tog predmeta.

Zahtev može obuhvatati deset različitih predmeta. Ako imaš više predmeta za doniranje, predaj više od jednog zahteva. Prikupljanje ćemo organizovati istovremeno.

U određenim slučajevima, da. Na primer, ako je zahtev premali ili ako lokacija ne spada u područje na kojem je usluga dostupna ili je rukovanje prerizično. Takođe te možemo odbiti ako je predmet iz nekog razloga opasan. U svakom slučaju, dobićeš povratnu informaciju s navedenim razlogom zašto ne možemo primiti ovu donaciju.

Obično da. Samo učitajte fotografije kako bi se video nedostatak. Mi ćemo evaluirati nedostatak te proceniti možemo li ga popraviti i prodati. Ako ga ne možemo popraviti, možemo da recikliramo ili odložimo na deponiju vaš predmet, ali ćemo vas zamoliti za novčanu naknadu.

Obično da. Ako ga ne možemo popraviti, najverovatnije ćemo ga reciklirati.

Ne, mi dolazimo i prikupljamo ga u tvom stanu. Ti doniraš, mi prikupimo i prodajemo u svom poslovnom prostoru.

U većini slučajeva kad tvoj nameštaj nije ponovno upotrebljiv, svejedno ga možemo rastaviti i izdvojiti različite materijale koji se mogu ponovno reciklirati.

Ne. Važno je da nameštaj rastavljaju samo osobe koje to znaju jer to čine na najbolji mogući način. Dodatno, te osobe mogu proveriti funkcionalnost tvog nameštaja i proceniti može li se zaista ponovno upotrebiti.

Nazovi Centar za korisničku podršku i zatraži otkazivanje tvog zahteva.

Prijavi se na internet stranici, idi na svoj profil, uredi svoj zahtev i obriši ga.

Možeš objasniti nevladinoj organizaciji da više ne želiš donirati ili možeš imejlom odbiti ponudu.

Ako je tvoja donacija zaista zanimljiva i vredna, pokušaj i procenićemo tvoj zahtev te odlučiti možemo li ga prihvatiti. Samo imaj na umu da zahtev možemo i odbiti.

Da, sve dok je tvoja lokacija unutar područja na kojem je usluga dostupna.

Obično se dogovaramo okvirno, u poludnevnim okvirima.

Naravno. Samo nam pokušaj javiti dovoljno unapred kako bismo mogli reorganizovati svoj tim za prikupljanje i raspored. Idealno bi bilo javiti najkasnije dan ranije.

Kad se tvoj nameštaj može ponovno upotrebljavati, ne tražimo novac za prikupljanje. Kad je prikupljanje zaista komplikovano i kada tvoje donacije nisu stvarno vredne, od tebe možemo zatražiti naknadu za pokrivanje troškova.

Nažalost, ne možemo. Od slučaja do slučaja moramo proceniti iznos nadoknade u zavisnosti od vrednosti predmeta.

Da. U takvom slučaju preuzimamo tvoj nameštaj i odvozimo ga na zvaničnu deponiju gde se mora platiti naknada. Tada ćemo od tebe zatražiti novac za pokrivanje naknade i putnih troškova.

Naš tim za prikupljanje mora potvrditi stvarno stanje donacija na licu mesta. U određenim slučajevima može se dogoditi da uvide da predmet nije ponovo upotrebljiv iako nam se iz učitanih fotografija činilo da jeste. U takvim okolnostima tražićemo nadoknadu za reciklažu ili odlaganje na deponiju. Vi možete da se složite sa iznosom ili da odbijete da nam predate vaš nameštaj.

Ukoliko je vaš zahtev uspešno realizovan i vaš predmet je preuzet, dobićete vaučer na 1000 dinara, nezavisno od veličine i vrednosti vaše donacije.

Jer IKEA nagrađuje dobro delo. Cilj ove usluge jeste da ti pomognemo da se jednostavno rešiš neželjenih predmeta sve dok ne želiš zaraditi na tome. Ako želiš prodati svoj neželjeni nameštaj, u tvojoj su ti zemlji dostupne različite druge mogućnosti.

Moraš doći u IKEA Robnu Kuću Beograd radi preuzimanja vaučera. Vaučer se može iskoristiti u roku od 365 dana od naše komunikacije.

Naravno. Nazovi naš Centar za korisničku podršku i objasni šta se dogodilo. Nadalje, nakon završetka postupka oceni našu uslugu na našoj internet stranici.

Da, naravno. Od tebe tražimo da onlajn oceniš našu uslugu.

Dostupan je naš Centar za korisničku podršku. Nazovi ga i zatraži pomoć.